fredag 13 maj 2011

Viva la bajs

I min starkaste förvirring så fick jag för mig att jag skulle köpa en flytande foundation. Vad gjorde jag då? Jo jag gick till åhlens på undervåningen och hitta en jättejätte billig. Det var alltså Viva la Divas egna foundation, den kostade 90 kronor och jag tänkte att vad gör det, let's try it.

Det var ju ett stort misstag kan jag ju säga. Fy vad dålig hy jag har fått. Små prickar över hela ansiktet. Det känns ju lagom kul så den åker fan i mig i papperskorgen.

Jag har gjort flera sminkningar sedan i ondsdags, men det är inte så kul när min hy är som den är, det spelar ingen roll hur mycket bas man har - Prickarna försvinner ändå inte. Och om inte grunden är bra så går det inte att vara nöjd.

Usch och fy.

1 kommentar:

Hanna sa...

Sv: Tack så mycket :D