onsdag 11 maj 2011

Gamla bilder

Den här sminkningen känner ni nog igen från tidigare inlägg på Madde. När jag hade sminkat henne då vi skulle ut och klubba. Men riktigt alla hade jag inte publicerat. Sen gjorde jag en kul grej. Titta här :


Till vänster är det Madde normalt som hon brukar se ut med smink, och till höger en festmake :) Det är kul att se innan och efter tycker jag. Hur mycket annorlunda man ser ut med smink.



Grönt passa henne verkligen. Hon har ju blå ögon som mig och som bekant framhäver, guld, koppar, orange och brunt blåa ögonen men varken jag eller hon trivs så värst i det. Har provat lila skugga på henne också, både i ljusa och mörka toner. Hon trivdes inte i det ljusa lila, men i det mörkalila så blev det perfa :) Allt det där är ju så inviduellt.

Våga experimentera med smink hörni!

Inga kommentarer: