tisdag 17 maj 2011

Vardagliga veckan

Jag har bestämt att jag skall ta ett par dagar då jag enbart gör lite mer vardagliga sminkningar. Orsaken är att många tror att jag bara kan göra extrema sminkningar som ingen vill ha själva på sitt ansikte. Och det i sin tur gör att många inte vågar bli sminkade av mig, nämner inga namn ;)

Men det betyder ju inte att det behöver vara tråkiga sminkningar, färg skall det vara men i måttlig mängd. Hoppas att det inte känns tråkigt för er läsare, då slänger jag in något roligt också.

Hoppas också att några av mina vänner kan ställa upp, så det inte enbart blir mitt ansikte. Det börjar kännas lite tråkigt, i alla fall för mig =)


5 kommentarer:

sandra sa...

men min älskade vackraste!!! nääää! jag vet att du kan göra vardagliga sminkar också!!! sluta de va inte så jag mena... ja jag ställer upp!!!! :D har du klippt lugg fröken löken???

Snadra sa...

Haha, syftade inte bara på dig Sandra. Shit vad du tar åt dig :)

Yes sir, I have

Johanna sa...

Du kan absolut få sminka mig oxå!!!!

Snadra sa...

Åj johanna, är du här inne och tittar in :D

Susanna sa...

Haha! Jag lider av samma sak, varför tror folk att man bara kan sminka extremt för att man själv gillar den typen? Jag känner mig så grå och tråkig med neutrala sminkningar :) Men självklart kan man ju, om man MÅST! ;) Jättefina makeuper, diggade I spy with my little eyey!! Superfin! Påminde om blombilden du fick av mig förut!