onsdag 31 oktober 2012

Sephora


Har det undgått någon att Sephora öppnat en butik i lilla Sverige? Det jag inte förstår dock är platsen det har valt att butiken skall ligga. Täby centrum? Det ligger ju inte en centralt i Sthlm. Tycker det är dåliga förbindelser dit, så jag tänker inte direkt stressa för att ta mig dit.

Är väldigt nyfiken på priserna på Sephoras egna produkter...

Jag missade ju såklart denna nyhet, fick nys om detta igår faktiskt. Det som var lite häftigt var att jag pratade med en vän för någon vecka sedan om att det finns för lite urval av sminkmärken att välja på här i Sverige. Och så vips så har vi plötsligt Make up forevers produkter i täby centrum! Nu är det illmasqua, it cosmetics och inglot kvar. Finns säkert fler, men mer än så kommer jag inte på just nu. Är glad som det är att både Sleek och Nyx's smink har blivit vanligare bland svenska hemsidor.

Inga kommentarer: